DUNIA BARU


Huk....huk...new year eve yg membohsan kan...celebrate new year depan tv sehaja.. Dua kali berturut2 new year eve kat umah.... Da 1st new year yg tak celebrate sbb i kan single mingle takda bf nk celebrate...so countdown kat umah je la.... da 2nd lak kami terlalu bz... Actually yg bz tu aku bkn Beliau... Yela aku kan nk masok study balik , macam2 hal kene wat...
Since aku bz,so Beliau pon kene lah buat2 bz tolong aku....tp macam mana pon we tried manage to been togather on da new year eve.... so kami countdown kat umah family Beliau.... Actualy apa pon aku tak kesah asalkan org yg kita cinta ada ngn kita...btol tak??? cewah ayat org dilamun cinta gtooooo...

4.1.10 mula lah perjalan baru idop aku....1st day aku di MSU Shah Alam... tu lah dah tua2 baru nk study balik.... Time amik Foundation kat UNiSEL takmo study betol2 kalut ngn bercinta sampai effect study....bodus tol aku....kalu tak now aku dh degree...now aku kene start dr bawah lik....takpelah....myb ada hikmah disebalik kejadian....
Dua malam aku stay sana, hantoo mana ntah dah jatuh cinta kat aku.... suka hati dia ja tindih aku...nasib baik dia tindih ja..kalu dia rogol tak pasai ja aku beranak anak hantoo.... Almost 15 minit gak r badan aku tak leh gerak...Siap nampak kelibat kat ujung mata ja...Gila scary.... aku pon apa lagi azan, baca 3 Qul, mengucap sume ada....bila badan aku boleh gerak, teros aku pelok erat kawan sebelah aku... Minah tu yg tak tau pape dia leh kata aku lesbian.... motif sgt lah aku ni lesbian.... tak nmpak ka boypren aku???? hahahah...tp best r..housemate sume best!!

Sejak aku dok Shah Alam,aku asyik gadoh n bertekak ja ngn Beliau..Benda kecik2 pon leh jadi punca... Since aku ni penah failed bercinta...so aku pon slalu ja dok pikir bukan2 pasal Beliau... FOBIA!!!!!!
Mana lah tau kan dia ada scandal kat UITM Perlis tu ka...tak ka naya aku...Dok jauh kan GF mana tak risau Bf dia.... Actually aku susaah nk percaya Kaum Adam ni...
Bila pikir2 secara rasional aku agak melampau r...n kecian Beliau melayan kerenah aku...Nasib baik beliau tak baran...Kalu baran tak ke dapat makan penerajang free... Dia pandai handle aku punya mind.. gpon aku ni ada taik2 baran gak......pandai betol aku cr bopren... Oleh itu from now on, aku kene lah buang tabiat yg suka pikir bukan2... I LOVE MA BOPREN
Disebabkan aku nih tersangat lah gedix sikit2 rindu ja...He gave me ELMO yg leh gelak macam pontianak n baju busuk Beliau yg dah pakai n tak basoh...Baju n elmo tu lah yg menjadi teman setiap malam ku....
Tidak lupa juga kepada sahabat2 yg datang melawat aku akt MSU....thankz a lotzzzz to Wafee n LOkman... Lain kali datang bawak lah KFC,PIZZA,MCD.........sebagai penghargaan aku mengabadi kan foto wafee di sini.... foto Lokman takda.... sory yea cik Lokman





No comments:

Post a Comment

Followers