PANGKOR ISLAND

da best picture kat sana...



kaka anis



Happy Familia lebiu all

mermaids daratan

Ketiduran aku+baby

Kayak aku+adik

Cantikkan

Banana boat



Jalan2 malam2

sisters

adik2 ku yang pra matang

terserlah keDONGGAan dahi ku n keSEPETan mata ku

muncung ku cam ikan puyu





Hai…hai…hai… I am back!!!!

I just back from Pangkor yesterday..huahaha

Its was great!!! Aku g sana pon sempena FAM trip and family trip..dua dalam satu

Actually that is 1st time aku g Pangkor..hahaha..

Sangat kecian n sangat jakun aku yea..Dok saja utara tapi pangkor pon tak penah g..

Its awesome bercuti ngan mama,kak anis,abg,adik,syafiq and baby(sangat naughty)..

Tr

Aku nak cerita ni...Benda yang paling takut sekali waktu naik banana boat…

Aku rasa cam nk mati pond a..especialy time banana boat jatuh dan kami pon jatuh sampai tersedak air masin..uhuk2..lepas tu aku terpaksa berenang2 ketepian tapi tak sampai2..tu yang aku pelik…cam na nk sampai ombak kuat…nasib baik la hero2 pra matang aku da tuk rescue aku..

Then aku naik plak kayak…aku naik ngan adik..tapi yang kayuh kayak adik sorank je…aku dok relex ja…tiba2 ombak jadi kuat dan skali lagi kayak kami terbalik dan aku tersedak and tertelan and masuk idung air masin..sangat pedih…

Aku punya sis,kak anis tak jejak air laut langsung...huh..

Tapi yang pasti aku sudah itam...burn





P/S : kalau sesiapa yang rasa tingin nk holiday kat pangkor gitau aku k...aku leh kasi harga baik punya... jgn lupa contact aku...all pictures are touched by merpatyputeh69







No comments:

Post a Comment

Followers