MISS LONELY

Saat ni aku rase sunyi sgt..

Aku pon tak tau pe yang wat idop aku sunyi

Sedangkan aku still da mama,kak anis,adik n baby..

Aku closed gila kot ngan depa..

Pape pon g aku wat sume ngan depa

Tunging terbalik aku pon ngan depa

Kira nya depa la segalanya bg aku skunk…

Thanks God 4 da gift…

But no matter what ma mum Asmarina is da best thing I ever had

walaupon aku tak penah dok ngan dia..

Masuk bulan ni dah 6 bulan aku menyingle(single)

Sebab aku single kot aku bohsan tahap platypus..

Bukan aku tak mo cari bf tp laki zaman skunk macam tenuk kat Africa.

Africa da tenuk ke???

Takpelah…laki yg baik dan menepati cita rasa aku da di grab org da..

Yang jambu2 gay plak..yang ensem n stylo playboy..

yang tinggal cume laki spesis paraok je(muka pecah umah+perangai cam setan)..

Laki paraok nk wat pa…skupang pon tak leh pakai..

Nampaknya terpaksa la aku menunggu lagi..

Tak tau brapa lama lg…





CIRI-CIRI LELAKI IDAMAN

  1. Lelaki sejati (bukan 50-50)
  2. Muslim
  3. Akil baligh
  4. Waras akal fikiran
  5. Good looking(muka bersih+tak comot+pakaian kemas)
  6. Ilmu agama dan dunia( nti nk bimbing aku n anak2 aku)
  7. Bekerjaya(tokan dadah takmo walupon kaya raya)
  8. Penyayang(sayang aku n org yang aku sayang..jgn dok syang pompuan lain lak)
  9. Jujur
  10. Tegas
  11. Setia
  12. Terima segala kekurangan dan kelebihan aku seadanya..
  13. Tidak berdengkur( especially bunyi cam jet perjuang)


CIRI-CIRI BUKAN LELAKI IDAMAN

  1. smoke ( aku sempot..tak pasal2 aku mati awal..kalu nk gak kene berenti la)
  2. drunk
  3. drug
  4. kaki clubbing( tak leh nti dia jumpa girl sexy n cantik2)
  5. Playboy
  6. pukul pompuan
  7. panas baran
  8. rambot colour kuning berkarat
  9. tindik lidah,telinga or mane2 jela
  10. terlalu ensem n terlalu stylo(ramai pompuan kejar)




Aku rasa aku tak la demand sgt..aku cuma nk yg terbaik je tok diri aku..

nk buat laki tros ni

Kalu anda menepati sume syarat2 ini boleh la isi form yea..heehe



Eh2..takmo la...Bila pk2 lik aku rasa nk love after married la..

Cam best je..nampak nya bertahun la lg aku menyingle..

I still waiting for him..

Him??sape??

Bakal laki aku la..

Sapa??

Aku pon tak tau…tunggu je la…kalau tak muncul jadi la anak dara tua…



"oH tuhan kirim kan aku...kekasih yang baik hati...yang mencintai aku...apa ada nya.."



No comments:

Post a Comment

Followers