KERANA SALAH PETUA, TANGAN BINASA



Dikeheningan malam perot aku berdandut versi hiphop padahal aku dah makan manyak..

Aku pon g buka peti ais tgok khazanah ape yg ada..Ada dadih,orange,pear,apple, viennetta,daging burger n sotong mentah…So aku pon choose la daging burger..

Tak sedar diri berat dah 49.72 kg..

Lalu aku panas kan kuali n letak byak butter…dan dengan penuh yakin aku masok kan daging burger tu..

PONG…PONG…PONG…(bunyi butter yg cair tu meletop)

ADDOOiii……..tak guna punya daging!!! *@#*....%$^**...macam perkataan kuar dr molot aku..

Tp aku tetap gak sambong masak walupon tgn aku dah melecur…org tua2 kata tak baik buat keje separuh jalan.. actually if aku tak masak sape lg nk masak kat aku…takkan nk suh baby yg muncho2 noty masak lak…lagipon time tu tingal kami 2 org je..

Aku buh black pepper bnyak2 n seasoning banyak2..sgt sedap…aku rasa la kalah gerai burger depan umah aku tu…

Pastu aku dah start rasa pedih kat tgn aku…mengelupoQ aku macam cacing kepanasan..

Aku pon msg la kat Lala tanya nk kene buh ape kat tgn..pedih sgt2 dah ni..

Dia pon kal aku suh dan konfiden nya suh aku basoh tgn lame n letak majerin…aku pon wat la peyg di suh…dalam 15 minit camtu tgn aku dah jadi kembong2..aku da cuak..dah la banyak…pastu dia msg kata tak leh basuh tgn…patot la tgn aku kembong2…tp ape leh buat nasi sudah jadi bubur…berparut la tgn aku…uuuuwwwaaaa!!!

Petua sebenar: jangan basuh tangan sebab kalu basoh jadi kembong2.. n letak colgate or

smart gel

p/s : pape pon thanks yea Lala sbb atleast tlg aku gak bg petua walupon salah…

No comments:

Post a Comment

Followers