RAMBUT PALSU BERWARNA PERANG



Sesampai aku di office Mama Ita
Aku memulakan operasi aku dengan menghadap PC..
Setelah puas ber online aku menyelinap masuk ke bilik mama
dan melihat mama tengah mengeluarkan something yang berbulu perang..
Rupanya itu adalah wig..

Tiba2 mama meng offer aku untuk memakai wig tersebut
Dengan perasaan ingin mencuba dan gatal
Aku pon kata “nak…nak..nak..’’
Lalu mama memakaikan aku rambut palsu pendek..
Actually 1st time aku pakai wig..so agak excited la..

Setelah selesai proses memakai benda lah tu
Aku melihat wajah ku di hadapan cermin..
Lalu hati ku berkata not bad..cantik gak..
Bertambah kembang bontot aku apabila mama memuji aku..

Kemudian dengan perasan nya aku pergi menayang
rambot palsu ku di hadapan Ariel dan Kak Anis..
Wah…mereka turut memuji rambut itu padan dengan wajah ku..

No comments:

Post a Comment

Followers