KIAS CINTA




Chinta,
Jujur aku pengen kamu bahagia...Cuma maafin aku…Tapi itu gak berarti aku gak sayang sama kamu..Aku bener-bener sayang…Maaf kalau aku membuat kamu gak bahagia..Maafin kalau aku udah nyakitin kamu..Maaf kalau aku gak bisa mengambil keputusan seperti yang kamu harapkan..Dan maaf, kalau kamu merasa dipermainkan oleh aku...Sama sekali gak ada niat seperti itu..Kamu pasti tau dan bisa merasakan kalau aku tulus…Bahkan aku rela kalau kebahagiaan aku ditukar dengan kesedihan kamu…Kalau pun kamu mendapatkan itu dari orang lain, yakinlah, aku tulus menerimanya…Yang penting kamu bahagia…Tolong jangan anggap ini sebagai cara aku melarikan diri...Gak ada niat seperti itu..Aku cuma tidak bisa memaafkan diriku sendiri kalau kamu menderita karena aku…Kamu menanti di ujung ketidakpastian karena aku…Kamu berjalan dalam kebimbangan karena aku…Aku tidak ingin kamu seperti itu..Sekali lagi maafin aku!!

ikhlas,
Fahmi


Tahniah kepada seorang pengarah muda, Meero kerana
telah berjaya menghasilkan sebuah karya terbaru beliau yang berjudul
KIAS CINTA yang dibintangi oleh Asmiedar sebagai Chinta dan turut memperkenalkan
wajah baru iaitu Walids sebagai Fahmi.. Turut dibantu sekali lagi oleh barisan
pelakon seperti Arm,e-Fun dan Nett..Pengarah filem Honeybiru juga telah
bertukar angin dengan membikini sebuah kisah cinta Islami kerana ingin
membuat sesuatu yang baru..
Meero yang terkenal dalam pembikinan filem-filem tentang
kehidupan romantis seperti Mengejar Pelangi,Forever,Mimpi Que,Racau
dan Lonely Clown kini telah membuat suatu kejutan dengan membkini filem ini.
Beliau juga berharap filem ini akan mendapat tempat di hati
penonton-penonton di Malaysia dan Indonesia..Filem ini pasti menjanjikan
kesan emosi yang memdalam.Oleh itu saksikan filem ini di pawagam berdekatan


Waduh2…..cantik kan poster ni…
1st of all congrate to Alang kerna menghasilkan
sebuah poster yang begitu cantik skali….
Nampaknya Alang telah menunjukan kepakaran
Dalam edit-mengedit ni..
Aku pon turut bangga kerna pics aku yang ini menjadi pilihan..
Tapi aku tertanya2 siapa kah gerangan lelaki
bernama Walids yang terpaste bersama gambar aku…
Nanti lah aku call Alang tanya siapa lelaki itu.


p/s : Filem Kias Cinta sebenarnya tidak wujud dan hanya lah rekaan semata2
tiada kena mengena antara yang idup atau yang telah meninggal dunia..
Tapi yang pasti nya ini adalah karya original MEERO

No comments:

Post a Comment

Followers