JANDA OO JANDA...

Hai korang....korank rindu aku tak???? dah seabad aku tak update sampai password blog aku pon leh lupa....haiyooo....cetek ingatan tol... selama aku tak update ni,macam2 hal yg jadik...ada hal yg menggumbirakan... hal yang menyedehkan pon ada....korank nk tau hal yg mana dulu????

Takpelah aku bagitau hal yg menyedehkan dulu lah....

ehem!! ehem!! testing 1 2 3... Dengang segala hormat nya Asmidar bt Abdull Rahman kini bergelar JANDA!!!!!!!! sila Booooo ke muka haku...

Actually aku agak sedey la sebab BELIAU seorang lelaki yg baik....deep inside me,aku still sayang beliau...tp chemistry antara kitorank takda....kalau ada jodoh tak kemana..tp kami still kawan...masing2 dah boleh accept jd kawan..cool kan kami???? buat hape lah nk gado2 n musuh2.... tp aku rasa bila dh jadi kawan kami jd rapat r....hmmm....rapat sebagai kawan jer lah..

Masa 1st kitorank clash tu aku takot gak kawan2 benci aku sbb... yelah..aku kan dah hurt kawan dorank..gila jahat aku...tp aku bertuah r coz kawan2 dia still kawan ngn aku....happy dowh.. dorank siap ajak aku meronggeng lagi pas dorank abis exam....

cukup2 lah berita sedey.....

Hal gumbira lak....hmmmmm...aku gumbira menjadi single.. tu je lah....

tp kan sejak2 aku menyingle nih,ramai lak yg amik berat pasal aku....ke aku yg perasan??? hahah..tak kesah lah..yg pasti aku happpy jerrrrrrrrrrr!!!! muda lagik buat hape nk kapel2....

dan aku masih menunggu MR RIGHT........

Salam Tinker bell dr aku...daaaaaaaaaa



No comments:

Post a Comment

Followers