Lately..........................69







Tension!!! Tension!! Tension!! Otak aku dah berat sgt..there is too much things that I kept inside me..makin umur aku meningkat hari demi hari makin aku tension n bengang,,rasa cam taknak jd dewasa..aku nk jd kanak2 umur 9 tahun ..tak payah pk banyak..g skolah, main ngn kawan2,makan pakai tersedia, n part paling best bila nk buat pape boleh nyusah kan org tua....sumpah best jd kanak2….tp skunk, I need to manage everything by ma self..uuuuwaaaa!!!! every step aku buat,kesan dia pon akan datang kat aku lik…kalu baik step yg aku buat,elok la kesan nya kat aku…dan sebalik nya la… pening2!!! Umur aku dah 20 but ape yg dah aku achive n ape yg aku dapat?? The answer is NOTHING!!! 20 years old for nothing..gila la….baik mati je time kuar perot mak aku….astaghfirullah!!! jahat btol molot aku..tak reti bersyukur langsung…talking about happiness lak…what kind of happiness yg aku dah rasa n dapat???mmmmm…takda…. kalu ada pon kebahgiaan datang hari ni,,,esok dah ilang…yela….mana ada yg kekal dlm dunia ni..hmmm..who I am today is bcoz what I hv done yesterday..n what I am doing today,I will get the consequences 4 tomorrow…but sumtimes I got that consequences from their mistake…sampai satu tahap dendam n amarah bermaharajalela dalam diri aku…tp sapa lah aku nk pertikaikan sume tu..apa yg aku leh buat cuma run away from it..why i supposed to run away?? Maybe I afraid to face it… the problem hasn’t solved yet …makin bertimbun adalah..Why me??? Kenape aku skali yg kene dapat…

Asyik memikir problem yg ntah abad bila akn selesai or myb takkan selesai, I forgot 4 those always b here 4 me…mama n kak anis..n the person who just came into ma life...thankz God 4 the gift…i should learn to be a better person n find the way how to thru all



No comments:

Post a Comment

Followers