DATING I



Lame gila aku tak update...lately aku cam malas gila

sbb skunk aku kene jaga adik2 aku yg muncho2 noty..

1 : Atikah 6 tahun

2 : SyafiQah 4 tahun

3 : Syaqirah 2 tahun


Rasa cam mau pengsan ooo...kejap2 gado..kejap2 nk susu..kejap
sepah rumah..bab sepah rumah dorank mmg no 1 r...tp walupon
dorank tersangat lah nakal tp i love them so muncho2...


Eh!! aku bkn nk ceta pasal adik2 aku... aku nk ceta pasal aku dating ngn

kawan aku semalam....sebelom bersetuju nk kuar ngn wafee aku kene

izin MK farhan dulu...bila MK farhan kata OK..baru la aku mntak kebenaran

mama...terok betol aku ni..patot nya mntak kebenaran mama dulu...haish!!


Seperti biasa aku seperti janji melayu...dtg lambat gak...wah!! dh lame gila

aku tak naik monorail..aku sampai mmg lambat r sbb aku menyinggah kat

Pavilon dulu jumpa si ajiem sat..then baru la aku terkedek2 g T.S..

Sampai2 je dia dh beli tiket wayang "the truly ugly"..huaha.

Aku pon amik tiket tu ngn hati yg terbuka la..

Orang belanja oooo...tiket free ooo...bkn senang nk dpt...wah!!

Syok gak la aku sbb dah 5 bulan aku tak tgok muvee...

Kecian aku takdak sapa ajak aku...uuuuuuuu



Pastu kami heading to sg wang..kat situ da event budak2 kecik bertanding

modelling..kiut miut la....haish!!


Pastu ngah jalan2 tetiba terserempak ngn ex bf aku...OMG!!

MENYAMPAH gila aku tgok muka dia..dia tegur aku '' hai" n shake hand jer..

Pastu aku blah ngn muka paling KEREK penah aku wat..



Dah penat jalan sampai aku gtau wafee kaki aku dah shaking ni....

baru la dia ajak aku g dudok kat KFC....last kami bukak pose ngn KFC...

KFC???? alamak...hope mama takk baca blog aku ye...sbb mama tak bg aku

makan KFC...katanya boikot!!!! tp aku makan je..


Sementara tunggu berbuak kami chit chat la pjg lebar...tp aku cam tak

mampu nk bercakap je...sbb perot aku dah mengawal otak n lidah aku..



Blurp!!! alhamdulillah! kenyang... actually masa aku ngn makan ayam

versi musang,mata aku dok USHA jer Mamat hensem ni..eh!! silap.

Mata aku dok usha dress kedai sebelah tu kiut gila!!..

Pas abis makan tros aku ajak g kedai tu...fiting punya fiting..aku tros beli.


Pastu batry plak abis..cam na la aku nk call si amie...sbb Amie nk dtg amik aku

Cari la kedai hp tumpang charge...nasib bek la bangla tu baik...

Aku pon kal la si Amie...rupanya dia dah ada kat depan entrance...aku pon

Celapak la g kat dia n hai2 bye2 kat wafee....




No comments:

Post a Comment

Followers